In prezent, orice afacere care doreste sa se dezvolte va intra, mai devreme sau mai tarziu, in mediul online. Tot mai devreme sau mai tarziu, administratorul acesteia va pune la punct si una dintre primele sale campanii Google Ads. Desi acest canalinteresant poate parea usor de folosit si invatat, acesta este, dupa cum s-ar spune, destul de greu de stapanit.
Totusi, daca vrei sa dezvolti campanii Google Ads de unul singur pentru afacerea ta, nimeni nu te opreste. Chiar daca vei avea parte de anumite dezavantaje – de exemplu, nu vei putea tine pasul cu trendurile – nu este imposibil sa te ocupi de campaniile afacerii tale personal.
Astfel, iata 4 lucruri foarte importante pe care ar trebui sa le faci in timpul unei astfel de campanii!
Asigura-te ca reclameletale sunt intotdeauna relevante
Chiar daca, pentru un incepator, va exista si o perioada de testare a functiilor unei campanii Google Ads si asa mai departe, nu ar trebui niciodata sa recurgi la reclame irelevante – indiferent de motivul din spatele acestora.
Astfel, fiecare reclama ar trebui sa urmeze o structura bine pusa la punct si eficienta – titlul si partea de copy ar trebui sa contina cuvintele cheie pe care licitezi, pentru inceput. Apoi, reclama trebuie sa fie relevanta si pentru potentialul client, nu doar pentru Google – acesta este cel mai important aspect!
Asigura-te ca gasesti cuvintele cheie profitabile intr-un mod corect
Evident, exista un mod corect de a gasi cuvintele cheie ideale pentru afacerea ta si pentru tipul de reclame pe care il vei rula in timpul unei campanii Google Ads. Mai exact, acestea nu sunt gasite la nimereala. In schimb, incepi prin a cauta cuvintele cheie relevante, dupa care adaugi acestora termeni sau le modifici in intregime pana gasesti o strategie care functioneaza.
Scopul tau este sa gasesti cuvinte cheie care, la final de zi, genereaza clickuri care aduc vanzari. Cand gasesti un astfel de cuvant, modifica-l pentru a se potrivi cat mai bine cu publicul tau tinta. Repeta acest proces si vei gasi cu siguranta cuvintele cheie perfecte pentru afacerea ta.
Asigura-te ca iti imbunatatesti constant scorul de calitate (Quality Score)
Acesta iti arata cat de bine va fi clasata o reclama inainte de a da startul unei campanii Google Ads. Evident, un scor mai mare inseamna ca reclama ta are mai multe sanse de a fi plasata pe ecranele mai multor oameni. Partea complicata este faptul ca Google Ads doar iti arata care este Quality Score-ul unei reclame, nu si modalitati concrete prin care il poti imbunatati.
Astfel, tu esti persoana direct responsabila de performanta si eficienta unei astfel de campanii – deci trebuie sa fii mai mult decat atent cand vine vorba de toate caracteristicile si aspectele acesteia.
Asigura-te ca ai grija de client si dupa ce acesta apasa pe reclama ta
Obtinerea de clickuri prin intermediul unei campanii Google Ads este doar inceputul – chiar daca poate fi unul destul de greu. Apoi, partea la fel de complicata este sa inveti sa ai grija de client dupa ce acesta apasa pe reclama ta si ajunge pe site-ul afacerii tale la fel de bine cum a avut grija Google de el pana in momentul respectiv.
Pe scurt, nu uita sa optimizezi pagina spre care trimite reclama ta. Aceasta nu ar trebui sa fie, pur si simplu, home page-ul site-ului afacerii tale. In schimb, ar trebui sa fie o pagina relevanta pentru reclama, care sa foloseasca aceleasi cuvinte cheie si care sa indrepte clientul spre o conversie – adica sa genereze profit pentru afacerea ta.
Daca ai facut deja toate acestea si vrei sa te duci all-in atunci cand vine vorba de campanii Google Ads, ar fi bine sa-i contactezi chiar astazi pe expertii agentiei The Markers – acestia iti pot oferi campanii de promovare Google Ads chiar eficiente!