Atunci cand angajati o agentie PPC pentru a derula campanii si o strategie eficienta de marketing, e bine sa va asigurati ca faceti alegerea potrivita.
Cele mai bune agentii, cum este si agentia re7consulting romania, vor indeplini anumite criterii pe care le puteti alege pentru a stabili o colaborare cat mai fructuoasa.
Daca aveti ocazia, in timpul unei intalniri, apel sau conversatii prin e-mail, asigurati-va ca intrebati agentia PPC macar cateva din temele de mai jos:
1. Ce anume va diferentiaza de alte agentii de marketing?
Alegerea celei mai potrivite agentii PPC pentru afacerea dumneavoastra vpoate fi o sarcina dificila. Atunci cand discutati cu o noua agentie de marketing, trebuie sa intrebati ce o deosebeate de alte agentii.
Posibilele raspunsuri bune la această intrebare includ un serviciu exceptional pentru clienti, rezultate consistente, servicii accesibile, un avantaj garantat fata de concurenta, etc.
O astfel de intrebare ofera agentiei posibilitatea de a preciza ce anume o face unica. Poate agentia a castigat un premiu important in industrie sau echipa are oameni deosebiti, certificati in anumite nise.
2 – Ce fel de clienti aveti?
Multe agentii de marketing fac campanii PPC minunate. Majoritatea agentiilor se bucura sa lucreze cu o plaja cat mai variata de clienti. Unii au nume cu adevarat impresionante de branduri in portofoliu iar altii au nenumarate firme mici carora le ofera rezultate foarte bune. Incercati sa aflati daca au experienta in industria pe care vreti sa o promovati.
5 – Cum raportați munca depusa după fiecare campanie ppc?
Atentie, unele agentii de marketing digital au devenit atat de birocratice,incat raportarile ce urmeaza unor sarcini chiar si simple pot dura mai mult ca munca în sine. Alte agentii nici măcar nu revin spre client pentru a-i informa daca lucrul programat a fost finalizat.
Actualizarile constante si raportarile ritmice le permit firmelor sa verifice agentiile ppc daca munca e realizata corect si la termen. De asemenea, le ofera informatii detaliate potrivite pentru un feedback, firma poate face recomandari si poate pune intrebari pe masura ce aceaste campanii ppc evolueaza.
4 – Ce experiența aveti cu intreprinderile din industria mea?
Agentia ppc pe care o alegeti trebuie sa inteleaga publicul tinta si sa stie ce puteti oferi audientei si ce va diferentiaza de concurenta. Punctele forte si avantajele unice sunt aspecte importante pe care multe agentii de marketing stiu sa le exploateze mai bine decat altele.
Din acest motiv, este minunat sa auziti ca o agentie are experiență cu alte companii din industrie, dar poate fi si un inceput, daca agentia este bine pregatita sa se implice si sa inoveze.
Reputatia si experienta sunt doi factori foarte importanti pe care ar trebui sa ii luati in considerare atunci cand angajati o agenție de marketing pentru afacerea dumneavoastra. Cel mai bun mod de a determina reputatia, precum si experiența unei potentiale agenții de marketing este sa discutati cu clientii anteriori si cei existenti.
Este posibil sa aflati chiar si cateva lucruri despre cum profita concurenta de metodele și strategiile pe care urmeaza sa le aplicati.
5 – Cine sunt de fapt oamenii din agentia PPC?
Intreprinderile sunt populate cu oameni, oameni reali care au vieți reale. Unii angajati si parteneri ai agențiilor de marketing sunt oameni pasionati de industrie si cauta mereu sa se instruiasca , sa urmeze cursuri si formari in domeniu. Alocand putin timp pentru a afla detalii despre personalul unei agenții de marketing digital, va puteti face o idee despre dinamica companiei.
Cititi blog-urile lor personale, urmariti-le profilele de LinkedIn, gasiti conturile lor de Facebook și Twitter, interesati-va despre cum sunt vazuti in industrie. Oamenii se schimbă de-a lungul vieții și toată lumea merită o sansa dar este bine sa angajati o agentie care are oameni cu o reputatie impecabila.