tranzacție imobiliară

Ești proprietar – Cum închei cu succes o tranzacție imobiliară?

Deoarece confortul propriei case este ceea ce ne încarcă, uneori, bateriile după o săptămână aglomerată, este important să îl avem în permanență. Dar ce facem când lucrurile nu mai stau la fel și când nu mai avem acel confort acasă?

Căutăm altceva, un alt loc al nostru. Și cu vechea locuință? – o putem vinde. Deși nu este un proces complicat, venim în ajutorul tău cu o serie de recomandări pentru a încheia cu succes o tranzacție imobiliară.

Cel mai important aspect de care trebuie să ținem cont înainte de a contacta un agent imobiliar este prețul.

Pentru a stabili prețul unei proprietăți este nevoie să luăm în considerare o serie de factori adiacenți: mărimea imobilului (în mp), localizarea acestuia față de zonele cele mai căutate – școli, magazine, farmacii etc. – și chiar de centrul orașului, cel fel de imobil este – apartament cu 1, 2, 3, 4 camere, casă pe un singur nivel, pe două etc. și felul în care este amenajat acel loc (inclusiv aspecte relaționate cu ordinea și curățenia).

Desigur, trebuie să existe un specialist în acest domeniu care să realizeze o evaluare obiectivă a imobilului în vederea stabilirii prețului corect, ținând, însă, cont de aspectele menționate mai sus. Evaluarea acestuia este un pas crucial în procesul de vânzare deoarece se întâmplă, de multe ori, să stabilim un preț nepotrivit pentru ceea ce vrem să vindem. Uneori din motive subiective, alteori din cauza influențelor. Un evaluator, însă, va știi cum să rămână obiectiv.

Pentru a crește calitatea locuinței putem apela la renovarea micilor imperfecțiuni, la înlocuirea unor piese de mobilier sau chiar la pictarea unor pereți, dacă suntem siguri pe abilitățile noastre.

Un factor la fel de important pentru o tranzacție de succes este aspectul casei. Atunci când un potențial cumpărător vizionează un imobil cu intenția de a-l cumpăra, cel mai adesea se oprește la acela care îi oferă reacția „wow!”. Exact așa trebuie să arate locuința pe care o vindem: wow.

Ce presupune acest lucru? Este ideal să achiziționăm elemente de decor, lumini, să renunțăm la acele piese care fac imobilul să pară prea încărcat, să aranjăm mobila.

De asemenea, renunțarea la obiectele personale și implementarea unor elemente, accesorii pentru casă care să ofere un vibe pozitiv și luminos acelei locuințe fac mai scurtă distanța până la finalizarea cu succes a tranzacției.

Promovarea este elementul-cheie în acest proces tranzacțional.

S-a demonstrat faptul că afișele sau pliantele sunt cea mai puțin avantajoasă metodă de promovare. În schimb, o serie de fotografii bine realizate sau un video care să surprindă cele mai frumoase colțuri și decoruri ale imobilului ne garantează un succes mai mare deoarece tind să demonstreze potențialul acelei locuințe.

Angajarea unui agent imobiliar s-a dovedit a fi un principiu important pentru o tranzacție imobiliară de succes. Pe lângă promovarea oferită de acesta, experiența lui constituie un avantaj în acest proces.

Agentul imobiliar va știi care este procedura exactă pentru ca vânzarea să aibă loc într-un timp cât mai scurt și la prețul potrivit, conform evaluării expertului. De asemenea, va știi cum să prezinte locuința potențialilor cumpărători astfel încât să evidențieze toate avantajele de a locui în acea casă, în acel cartier etc. De asemenea, acesta se va ocupa de toate detaliile care țin de partea birocratică dintre vânzător și cumpărător.

Procesul de vânzare, cu succes, a unui imobil nu este unul complicat, însă necesită mult timp, puțin mai mult efort, pentru a face locuința să arate așa cum se poate mai bine, și multă răbdare.

Un potențial cumpărător poate apărea în primele săptămâni sau după luni de așteptare.

Recomandările menționate mai sus sunt printre cele mai importante în acest proces. Deși pare puerilă ideea de a face curățenie în apartament înainte de a-l prezența, multe persoane omit acest aspect. Iar prima impresie…știm deja cât de mult contează.

Previous post Mercury360 continuă investițiile masive în digitalizare prin adoptarea soluției inovatoare de retail marketing Tokinomo
Next post Ce este uleiul de avocado?